5. januar 2010

Ultralydbilde & diverse

Jeg må jo vise frem bildet av mirakelet i magen :)
Alt så fint ut på UL, og vi bestemte oss tidlig for ikke å vite skjønn, så det blir veldig spennende. Fatter ikke at jeg som er nysjerrig, klarte å komme ut av UL timen uten å faktisk vite det :)

Og her kommer noen gaver jeg har fått, som jeg bare må vise dere.
Dette maleriet, som søss har malt!
Det skal symbolisere alle hjertene i familien, vi blir jo snart 4 ;)

Og denne oppslagstavla har hun også laget, den er supersøt!!

Dette skiltet fikk jeg i adventsgave. Passer perfekt i det nye huset!

Denne kalenderen, som kan brukes år etter år, fikk vi til jul av en kamerat.
Akuratt min stil

Det var dagens oppdatering, nå skal vi må slag på kvadrat, hvem vil vel ikke der i de største salgsdager? ;)

6 kommentarer:

  1. Å, så fine UL bilder..søt liten baby inni der, virkelig et mirakel ja! Dere er gode som klarer å vente med å vite kjønnet, utrolig spennende da!! Kos deg på salg!

    SvarSlett
  2. herlige!! glede mg t å se bebisen! masse fint du har fått;) ser du har skaffa dg lige lykt så eg har:)

    SvarSlett
  3. Gratla - dette var kjekt!
    Hilsen salatmesteren.

    SvarSlett
  4. jyslikt på mye likt me pluddseli hdde då:)

    SvarSlett
  5. The next time I read a blog, I hope that it doesnt disappoint me as much as this one. I mean, I know it was my choice to read, but I actually thought you have something interesting to say. All I hear is a bunch of whining about something that you could fix if you werent too busy looking for attention.

    App.wooshii.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett