18. januar 2010

Benkeplate + diverse

ENDELIG har vi fått benkeplaa vår. Det vil si at jeg kan begynne å rydde ting skikkelig på plass, jeg kan bruke platetoppen og vasken er på plass. Vi mangler bare blandebatteri, de ville ikke montere de fra IKEA, så jeg måtte kjøpe nytt. Ikea har visst mange reklamasjoner på blandebatteri, noen erfaringer der ute?
Men, benkeplata er jeg hvertfall kjempe fornøyd med :)
før/etter bilder kommer når vannkranen er på plass :)


Dessuten har magen begynt å vokse, jeg er 23 uker på vei, og min kjære sier jeg ikke bare har en bolle i ovnen, men et helt konditori...hahaha :) Vi vet for øvrig at det bare er en der inne da, hvis noen lurte ;)
Sist uke var jeg ute hver kveld, denne uken er det Stian som har det travelt, så her sitter jeg da, og drikker milkshake for to (vaniljeis, melk og oreokjeks=magisk)
Vi har jo ikke hatt vaskemaskin, den ble aldri koblet til, vi ville vente til vi fikk vasken, så det går i plastikk kopper, bestikk og "servise" :)
Dessuten har vi hatt lekasje i taket.... ikke lite heller skal jeg si deg!!

8 kommentarer:

  1. har hørt det mange plasser at du ikke bør kjøpe blandebatteri på ikea. vi har også ikeakjøkken, men kjøpte bladebatteri hos rørlegger. en kan få mye fin på tilbud hvis en holder litt utkikk.

    SvarSlett
  2. ja du fekk smagen på milkshaken min!! haha! kjøkkene blei kjempefint!!

    SvarSlett
  3. åååh, june! eg har kje sett deg live me mage ennå!! tenk at du har blitt så stor allerede! :) ..det blir så bra på kjøkkenet når dokk får alt ordentlig på plass!
    sa du vannlekkasje??! ..yaiks! :/ håpe d ordne seg!

    SvarSlett
  4. Flotte mage, June!! (Du vett jo koss eg e me gravidmager. BESATT!!) Ha ha!

    D går fint både me meg sjøl, skolen og bryllupsplanleggingå. E jammen meg mye å tenka på, men gu så kjekt d e! :)

    SvarSlett
  5. åh så fint kjøkken dere har!!

    ha en fin kveld:)

    klem fra Lillan

    SvarSlett
  6. Hei, vi har blandebatteri fra Ikea, rørleggeren som monterte det sa at de var like gode som noe annet!! Har ikke hatt noe problemer med det.( bank i bordet!)

    Koselig blogg du har, å så lekkert spisebord =)

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  7. An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

    Support.themecatcher.net
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett
  8. Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So nice to find somebody with some original thoughts on this subject. realy thank you for starting this up. this website is something that is needed on the web, someone with a little originality. useful job for bringing something new to the internet!

    Blogfreely.net
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett