19. november 2009

Storhandel på Living

Idag har vert en gledens dag, vi har vert på storhandelLiving, og jeg blir så glad av å shoppe:) Det var venners venner fest på Living idag, med 25% i hele butikken, til glede for meg-som handlet til vårt nye hus :)

Så altså, jeg fikk endelig kloa i det superfine spisebordet som skal stå i stua, med sitteplasser til 12. Klaffene kan jeg ta av, og gjøre bordet så lite som plass til en på hver side. Med andre ord, mange muligheter :)
Her er bordet, med de 6 stolene som vi kjøpte til:

Men vi måtte ha ny sofa også. Vi kjøpte denne i grå farge, og med flere moduler. Blandt annet har vi åpen ende, som på bildet, og sjeslong på andre siden... Vi kjøpte også seng, madrasser og nattbord :)
Gleder meg til å få alt inn i huset :)
Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. nydelig spisebord.
    og tøff sofa.

    SvarSlett
  2. ååh, elske den spisestuen!!! sånne stoler e sååå fine!! har også lyst på de..:) blir nok stas å få det på plass i ny-huset;)

    SvarSlett
  3. wow skikkelig stor handel, kanon fint!!!

    SvarSlett
  4. Hei! Kjempefin blogg du har June! Eg e Liv Reidun, ei venninna av Sandra, vett kje om du huske meg...men me e og på jakt itte ny sofa, så lurte på ka merke og navnet va på den sofaen dokker hadde kjøpt?? den va veldig fiin!

    Gratulerer med vel overstått bryllup og ein ny liten krabat i magen:)

    Hilsen Liv Reidun

    SvarSlett
  5. hei Liv Reidun! Huske navnet, men klare ikje heilt å huske ansiktet ditt, sorry :)
    Den hette modern-living, å de har den i flere farger å mange moduler du kan velge mellom. Så du kan lage den så den passe perfekt i stuå di, ganske greit :) Å hvis du ikje har råd t alt på en gang, kan du bygge på etter hvert :)

    SvarSlett
  6. I’m impressed, I must say. Really rarely do I encounter a blog that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. Your idea is outstanding; the issue is something that not enough people are speaking intelligently about. I am very happy that I stumbled across this in my search for something relating to this.

    Moz.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett