1. mai 2010

1.mai, hurra

I dag er det 1.mai, endelig er min "terminmnd" her. Jeg får frysninger av å tenke på det...snart, snart, snaaaaart har jeg min lille prins eller prinsesse i armene. Det nermer seg for hver dag nå, og siden vi er i min terminmnd idag, feiret jeg alene med jordbær og fløte, i mitt nydelige green gate service :)

Så må jeg fortelle dere hvor uheldig 3åringen var idag. Han datt ned fra en benk og slo hodet i et bord. Det endte med legevakten, en bedøvelses sprøyte og 4 sting-midt i pannen. Stakkars gutten min. Var litt vondt at jeg ikke kunne være der og trøste han, fordi han er hos pappan sin i helgen. Men jeg snakket med han på telefonen, og han var godt fornøyd med plaster i pannen, og premien han fikk av legen:et katteklister og et hundeklister. Da sier jeg bare små barn, store gleder :) søtt! Gleder meg til å hente han i barnehagen på mandag :)

Ha en fin lørdag alle sammen :)

post signature

6 kommentarer:

  1. Knallfint bilde!!! Å sevice:) Ja- tenk d!! Ikkje lenge igjen nå! Tenkte å d- kan få mel om det nye medlemme kati som helst!! Ikkje sei ka d blir- vil ikkje veda før eg e på sygehuse:):):) kansje eg kan jetta d når eg ser "det" ;) haha!!

    Domt stian ikkje konne komma på lørdag, men kjekt du kan! Me snakkis- lykke t hvis d skjer någe då:)

    SvarSlett
  2. nei foresten- eg må jo kjøba gave- eg vil veda d:) at lille nora e t verden!!!! NORA e t verden!!

    SvarSlett
  3. d blir nok ikje nora-fant ut at d va på topp 7 listå...så då blei d litt kjedelig :)

    SvarSlett
  4. Då kjemme du meg ikkje så godt så du meine du tror- for alida va DRIIIIID fint!!!!! Desverre komme du t å skifta når skjønnheten e født! Eg ville jo ha Elita! Syns d e fint! å d e jo nesten likt1!

    SvarSlett
  5. Så spennende, det kan jo skje når som helst *hoppe*

    SvarSlett