25. oktober 2010

Barnevelsignelse

På søndag hadde vi barnevelsignelse for Julian. Det alltid er blått på sånne dager, så da valgte jeg grønnt. Jeg fant de skjønneste serviettene, noen lys med en nydelig pastellgrønn farge, samt grønne nellikker.


Og kaken lagde jeg selv (jeg prøvde meg på denne noen dager i forveien, og resultatet ble bedre denne gang-heldigvis)

Her er lille gutten vår sammen med morfaren sin ♥

Og tøffasen Tord, var på senen og hadde et lite show. Han sang Kaptein Sabeltann i mikrofonen for hele gjengen ;)

Sa nå kan vi takke venner og familie for en koselig dag.

post signature

3 kommentarer:

  1. Fine kaga, fint bor, fine fest:)

    SvarSlett
  2. åå june du e så flinke å gjør det koseli!! og fyyyy søren, sko che tro det gikk ann men Julian e jo blitt bare ENNÅ mer lik på Stian! åååå eg savne dåkkår sånn!!

    SvarSlett
  3. den kagå der e serr. den BESTA kagå eg har smakt!!! :) flott at du ska laga sånn t Lotta :)

    SvarSlett