23. august 2009

Jeg vil ha...en liten hund!

Jeg har alltid hatt lyst på en liten hund... Jeg fikk aldri det hjemme hos mor og far.
Vi har snakket litt om å få et hund om en stund, men ikke akuratt nå.

Her en dag satt Stian å så på valper på finn.no...Og da han kom over denne søte valpen her var det vanskelig å si nei. Så vi holdt den av for tenke litt nøye gjennom dette. Det var den eneste de hadde igjen.
Dagen etter reiste vi og kjøpte den.
Se så søt


Han heter Kompis, og er 8 uker gammel.
Tord er jo helt forelsket i denne hunden. Så stolt når vi er ute på tur: "d e min hund" seie han stolt t alle som går forbi. Han vil leie hunden i bånd, og kose med den hele tiden, ta en titt på neste bilde så forstår du kansje at Tord har fått en ny bestevenn :)

Han skal gjøre alt det som Kompis gjør, og han hermer hele tiden, ganske morsomt :)

Hvis Tord skulle få hund måtte han slutte med tutti, og han kastet de fint i søppelet...Litt grining senere på dagen ble det da, men sånn er det. Rekner med at det tar 2-3 dager før han har glemt det..

Idag var vipå tur, og da møtte vi denne hunden her. DIGER! Og den var "bare" 60 kilo, den skal bli 80 kilo innen 1 års tid. Det var rene ponnien som kom gående mot oss, og den var bare 1 år. Men den var ganske skjønn da :)

Her har skolen begynt for fullt, så nå må jeg tilbake til skolebøkene, men det er alltid godt å koble av litt innimellom.
Da vil jeg ønske dere en fin uke i uken som komme=)

3 kommentarer:

  1. fytti grisen men tord e gulli!! den honnen va søde- glede mg t å se an!!

    SvarSlett
  2. Superskjønn valp! Tenker tord storkoser seg med den nye kompisen ja:) Så bra du fikk overtalt han til å kaste tuttiene hehe, det går nok fort over.. God ny uke til deg og!!

    SvarSlett
  3. Nyyydelig vofs :) Jeg har to små pudler. Du kommer ikke til å angre hundekjøpet :)

    SvarSlett