30. august 2009

Hytte eller "hytte" ?

Vi var en gjeng på hyttetur i sauda. Jeg spurte om det var do og dysj i hytta, og svaret var ja. Men hun sa ingenting om at det var en SÅ fin hytte, eller sommerhus eller hva jeg skal kalle det... Hele huset var 3 store etasjer, med sengeplasser til 14 personer. Alt var nyoppusset, og sto i stil. Huset var fullt med speil hvor enn du snudde deg, og nydelige malerier i samme serie.
Det var bare så nydelig hus at jeg måtte legge ut bilder av det :)
Slik så det ut :

Spisestuen:


Utrolig fin spisestue med 100% gjennomført stil
Her er gjengen til frokost :)

Vi var 9 stk, og 7 stk fikk sig egen sofa eller stressless, og to måtte dele, desverre, hehe


Her har vi deler av gjengen på hyttetur i Sauda :)

Er det flere en meg som vil ha et hus som dette?

4 kommentarer:

  1. Lignet veldig på stilen til min kjære tante..kan det stemme? Lillan og Terje Aarre?

    Klem Marianne B. Aase

    SvarSlett
  2. Kan eg få tlf til de som leie ut den "hyttå", for då kan eg vær der når de andre reise opp i HYTTÅ vår oppi Sauda-fjellå!!! :-D

    SvarSlett