25. oktober 2008

på rekke og rad


Jeg har en skjønnas i huset som liker å plasere ting på rekke og rad. Det er jo litt koselig da:) Her er blandt annet suttene hans (han er gutt, men liker veldi godt rosa tutti;)Her om dagen fant jeg han springe frem og tilbake skjenken og vinduet. Det viste seg at han hadde funnet noen veldi kjekke fargerike lys i skjenken. De ble plassert fint på rekke og rad i vinduskarmen...

resultatet:
Til slutt er det disse dyra som han elsker å leke med

Jeg synes det er litt skjønnt jeg, han koser seg skikkelig med å sette det fint på rekke og rad, helt pefekt inntil hverandre, hihi. Hos farmora hans bor det en svær katt, når den hviler pleier Tord å legge store klinkekuler inn mot magen til katten, akuratt som kattungene ligger å drikker. Morsomt:)

2 kommentarer:

  1. Heisann

    artig disse små;) vår yngste er 5 år, rart så fort tiden går!
    Når jeg maler "gammel stil" bruker jeg vannbasert grunning, 3 strøk, pusser kantene for naturlig slitasje, laserer med lasur, brent umbra! Denne metoden bruker jeg mye:)

    SvarSlett
  2. så søtt!! han er så herlig...:)

    SvarSlett