13. juli 2012

Peis i ny drakt

Sommeren er endelig her, men det er ikke mye vi får sett solen.
Her er det bare regn, regn og atter regn.
Når mannen i huset reiste på seiltur, og nr.1og 2. var på ferie, måtte jeg finne på noe.
Det ble peisen sin tur til å få en makeover.

Før:
Veggene er malt i en fin lysegrå farge som heter hvit lin.
Peisen var skikkelig stygg og gulaktig, så jeg måtte gjøre noe med den. Jeg ville ha en mørkere farge, og valgte fargen matrix.

Etter 2 runder med sparkling og pussing, og 2 strøk med matrix, ble jeg veldig fornøyd med resultatet. Denne fargen passet perfekt med flisene. Og siden gult er kult, piffet jeg like så godt opp med nettopp den fargen :)

Selv om det regner ute, får jeg brukt dagene effektivt.
Peisen er ferdig, og hele 3 nye prosjekter er på gang. 1 soverom, 1 toalett og ny parkeringsplass ute. Bilder kommer etter hvert!
Ha en fortsatt fin sommer!! 
post signature

1 kommentar:

  1. Så fint June! Og så goe du e så går i gang både med det eina og det andra prosjektet:) blir heilt imponerte!!

    SvarSlett