14. februar 2012

Slappe dager

Jeg ser det blir lenge mellom hvert innlegg her inne. Årsaken er rett og slett at huset fortsatt står som da vi flyttet inn, med sennepsgul stue, gammelt kjøkken, knall blått soverom osv. Vi har ikke gjort noe her ennå, men nå skal vi snart ta fatt på stuen og to soverom. Det er ikke akuratt noe jeg jubler over, men jubelen kan spares til det er gjort :)

Ellers kan jeg nevne at vi hadde en helt fantastisk tur til Maldivene. Hele turen kan beskrives med tre ord: luksus, avslapping og sol.




Nå er vil tilbake til hverdagen, og det var godt å komme hjem til ungene!


Jeg har også en nyhet og meddele. Da vi var på UL i uke 20, fikk vi vite at en jente skjulte seg i mammas mage. Det en en misstanke om at babyen har downs syndrom, og de er ofte født med hjertefeil. Derfor skulle vi sjekke hjertet en gang til i uke 24. Hjertet var helt fint, heldigvis! Men det sies at 3.mann er en luring, og det stemmer, for inni magen skjulte det seg en gutt ;)


Lykken er altså 3 deilige gutter ♥


post signature

2 kommentarer:

  1. Stas me tri gutter! Glede meg t å hilsa på bittelillebror. :)

    SvarSlett