8. november 2011

Ønsker meg

Det er lite liv på bloggefronten fortiden. Minstemann klarte å deise kameraet i gulvet, så linsen ble ødelagt. Og det skjedde i Mai, og jeg har ikke hatt kamera siden.

Men nå flytter vi snart i nytt hus, og da har jeg noen flotte ting på ønskelisten til jul.


Den nydelige Omaggio vasen

Stilig kjøkkenhåndkle fra Ferm Living
Lysestake som kan festes i en runding, eller ligge på langs (ferm Living)

Stilig lysestake, også fra Ferm Living. Denne finnes i flere farger. Jeg har allerede 1, men ønsker meg 2 til i forskjellige farger:)

Har DU begynt å lage ønskeliste til jul? :)

post signature



2 kommentarer:

  1. Flotte ting du viser! Jeg har den lille Omaggio vasen :) Håper du får alt du ønsker deg og mere til! Og ha en super onsdag :)

    SvarSlett
  2. Hei june!visste ikke at du hadde blogg før nå jeg!!Så utrolig kjekk blogg!!:)
    Ha en fin dag!:)God klem fra Camilla:)

    SvarSlett